Makale, ürdün petra turu hakkında netlik kazandıracak. ürdün petra turu’yi arıyorsanız, bu Ürdün Gezisi

PETRA Antik Kentinde Bir Günde 20 Km Yürüdük

Aşağıdaki videoyu hemen izleyin

Bu HometownInn web sitesinde kendiniz için daha yararlı anlayış için ürdün petra turu dışında bilgiyi güncelleyebilirsiniz. HometownInn sayfasında, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Size en doğru bilgiyi getirmeyi umuyoruz, İnternette olabildiğince çabuk haber yakalayabilmenize yardımcı olun.

Konuyla ilgili bilgiler ürdün petra turu

Bugün sizi Dünyanın Yeni Yedi Harikası listesinde yer alan Ürdün’deki Petra antik kentine götürüyoruz. Dev bir antik kent olan Petra’yı ziyaret etmek ve en önemli yapılarını görmek için videomuzu izleyin. Bu videomuzda fotoğraf çekebileceğiniz güzel yerlere gideceğiz. 2019 yılının son gezisini Ürdün’e yaptık ve 4 gün boyunca Ürdün’de gezilecek en güzel yerlere gittik. Bu gezimizde Wadi Rum, Petra, Ölüdeniz ve Amman’ı da ziyaret ettik. Ürdün’ün diğer videolarına ve Ürdün gezi rehberlerimize blogumuzdan göz atmayı unutmayın. Ürdün gezisinin toplam ücretini yazdığımız blog yazımızın linkini aşağıya bırakıyoruz. Sonraki videolarda görüşmek üzere. 00:00 – Check-in 00:47 – PETRA’ya giriş ipuçları 01:29 – Siq 02:30 – Hazine ile ilk karşılaşma 03:40 – Facedes Caddesi 04:32 – Yüksek Kurban Yeri 05:34 – Kraliyet Mezarları – Mezar 06:22 – Ana Yol 07:08 – Manastır Yolu (Ad-Deir) 08:00 – Petra Manastırı 08:45 – Al-Khubtha Yolu Manzara Noktası 09:28 – Gece Petra *Her hafta bir video yayınlıyoruz. Videolardan haberdar olmak için kanalımıza abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın. Bölüm 1 – Ürdün Gezisi – Wadi Rum Desert Tour için aşağıdaki linke tıklayınız Youtube kanalımıza abone olmak için aşağıdaki linke veya üstteki “Abone Ol” butonuna tıklayabilirsiniz. Bizi Instagram’da takip edin: @milesfordreams En detaylı seyahat rehberlerimizi BLOG’da bulabilirsiniz. Şarkı: Lauren Duski | Parça: Rollin Şarkı: LiQWYD – Eyes Closed #JORDAN #PETRA #PETRAANTIKKENT .

SEE ALSO  asteria bodrum resort 5 (view from the sky) | wow bodrum resort otel ile ilgili en doğru içeriği özetleyin

Bazı resimler ürdün petra turu hakkındaki bilgilerle ilgilidir

Ürdün Gezisi | PETRA Antik Kentinde Bir Günde 20 Km Yürüdük | Petra Turu - Bölüm 2

Petra Turu – Bölüm 2 hakkındaki içeriği görüntülemenin yanı sıra, Sonra Hometown Inn günde günde güncellenen başka içerikleri arayabilirsiniz.

SEE ALSO  Günübirlik Turlar Ankara - Ankara Çıkışlı Günübirlik Turlar 2020 - Siz Gezin Diye Diyetur | Yakın zamanda güncellenen ankara çıkışlı günübirlik abant gölcük turu hakkındaki bilgilerin özeti

Burayı tıklayın

ürdün petra turu ile ilgili birkaç öneri

#Ürdün #Gezisi #PETRA #Antik #Kentinde #Bir #Günde #Yürüdük #Petra #Turu #Bölüm.

SEE ALSO  Dünyanın En Çılgın Ekibi Erciyes Kayak Tatilinde | erciyes kayak turu izmir ile ilgili en doğru içeriği özetleyin

ürdün,urdun,ürdün gezisi,ürdün gezi,ürdün vlog,ürdün pahalı mı,ürdün gezilecek yerler,ürdün turu,ürdün gezi maliyeti,ürdün gezi vlog,ürdün petra,urdun vlog,ürdün güvenli mi,ürdün tehlikeli mi,dünyanın en güzel yerleri,ürdün vize,ürdün tatili,petra,petra ürdün,petra antik kent,petra nerede,petra şehri,petra vlog,petra belgeseli,dünyanın 7 harikası,dünyanın yeni yedi harikası,dünyanın yedi harikası,petra antik kenti,petra gezi,petra gezisi.

Ürdün Gezisi | PETRA Antik Kentinde Bir Günde 20 Km Yürüdük | Petra Turu – Bölüm 2.

ürdün petra turu.

ürdün petra turu bilgisiyle hometown-inn.com ‘ın sağladığı bilgiyle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. Hometown Inn ürdün petra turu hakkındaki makaleyi takip ettiğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Efe Dem diyor ki:

İçerdeki kapıya girmek neden yasak ne var içerisi bir şehiremi açılıyor kapı açık içeriyi görebildinizmi koşturup girsek öldürürlermi veya cezası varmı

2. mayana1950 diyor ki:

DALGALANAN BAYRAKTAKİ SİYAH TÜRKMEN KRALİÇEMİZ LEYLA ZEYNEP /ZENOBİA İÇİN TUTULAN YASTIR. FİLİSTİN KRALİÇESİ, PALMİRA KRALİÇESİ, SASANİ DEVLETİNİN TÜRKMENELİ EYALETİNİN KRALİÇESİDİR, ESİR GÖTÜRÜLDÜĞÜ ROMA'DA ÖLDÜRÜLDÜ, 14 ŞUBAT ONA YAS GÜNÜMÜZDÜR, AMA BİZE SEVGİLİLER GÜNÜ DİYE YUTTURDULAR ÜZERİNDEN PARA KAZANIYORLAR. TIPKI ONUN BİLİM ŞEHİRLERİNİ ÖNCE YERLE BİR EDİP SONRA TURİZME PARA AKITTIKLARI GİBİ.

3. Prensa por la verdad diyor ki:

Let’s convince UNESCO. Jordan has another monument. It will be as important as Petra or even more. There are interesting ruins and reliefs on the Black Desert, dated 8,500 years old. They can only be seen from planes, drones, satellites and helicopters. Archaeologists don't exactly know nowadays what they represent. These ruins really represent embryos of several species in different stages of development and will be able to shed light on the origin of the human being and our planet. When it will be officially confirmed by biologists, this discovery will be a delight for the eyes, shed light to the origin of humanity. 10 minutes video with explanation http://pontes-canosa-research.blogspot.com/2018/04/revelations-with-virtu-pontes-jordan.html Summary with wonderful pictures http://pontes-canosa-research.blogspot.com/2018/01/great-discoveries-in-jordan.html