Bu makalenin bilgileri urla orman kampı hakkında konuşacak. urla orman kampı hakkında bilgi ediniyorsanız, bu Urla Demircili Koyu'nda Ücretsiz Kamp Yapmak makalesinde urla orman kampı’yi analiz edelim.

urla orman kampı ile ilgili içeriği en ayrıntılı şekilde Urla Demircili Koyu'nda Ücretsiz Kamp Yapmak özetleyin

Aşağıdaki videoyu izleyin

SEE ALSO  KIYIDA KÖŞEDE VAR OLAN DOLARLARINIZ ORTAYA ÇIKSIN - O TARİHTE DOLAR KURU... | yıllara göre usd kuru hakkında en eksiksiz bilgileri sentezleyin

Bu HometownInn web sitesinde, kendiniz için daha değerli bir anlayış için urla orman kampı dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. hometown-inn.com web sitesinde, sizin için her gün sürekli yeni ve doğru içerik yayınlıyoruz, Size en doğru değeri getirme arzusuyla, Kullanıcıların internetteki bilgileri en doğru şekilde güncelleyebilmelerine yardımcı olun.

urla orman kampı ile ilgili içerik

Merhaba, Urla’da Demircili koyunda mükemmel bir manzaraya karşı kamp kurdum. Kamp yeri hakkında bilgi ve tavsiyeler verdim. Abone olmayı ve videoyu beğenmeyi unutmayın 🙂 İletişim için: ardasezen35@gmail.com .

SEE ALSO  TAKSİM BELGESELİ GEZİLECEK YERLER İSTİKLAL CADDESİ AJANDA | taksim de gezilecek yerler hakkında ayrıntılı bilgi

Görüntüler urla orman kampı içeriği ile ilgilidir

Urla Demircili Koyu'nda Ücretsiz Kamp Yapmak

Okuduğunuz Urla Demircili Koyu'nda Ücretsiz Kamp Yapmak hakkında haberleri bulmanın yanı sıra, Ardından, HometownInn Güncelleme Güncellemesi’nin hemen aşağıda daha fazla içeriği okuyabilirsiniz.

Daha fazlasını görün

urla orman kampı ile ilgili bazı anahtar kelimeler

#Urla #Demircili #Koyu39nda #Ücretsiz #Kamp #Yapmak.

urla demircili koyu,urla kamp alanları,urla koyları,kamp,ücretsiz kamp alanları,bedava kamp alanları,urla plaj ve koyları,izmir,urla,demircili koyu,izmir kamp alanları,izmir kamp,traveller,gezgin,otostop,demircili köyü urla,demircili koyu plajı,bedava kamp,urla deniz,ege koyları,urla en güzel koylar,izmir koyları kamp,kampçı,solo kamp,tek başına da olur,bedava kamp alanı,urla bedava kamp.

SEE ALSO  Çanakkale Destanı Tanıtım Merkezi | çanakkale destanı tanıtım merkezi ile ilgili en doğru bilgiyi özetleyin

Urla Demircili Koyu'nda Ücretsiz Kamp Yapmak.

urla orman kampı.

urla orman kampı içeriğiyle Hometown Inn güncellemelerinin sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağınızı umuyoruz.. urla orman kampı hakkındaki makaleyi HometownInn ile izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Galatasaray lı 04 diyor ki:

sakın kimse buraya gitmesin beşpara etmez yollar aşırı bozuk arabanız paramparça olur denizi taşlı kestane dolu, tuvalet yok su yok, en yakın dükkan 6 km, sakın o hatayı yapmayın gittim berbattı hemen çıktım o lanet yerden, altınköye gitti

2. Umut Filiz diyor ki:

Otobüs var aslında, Urla'dan Demircili köyüne kadar belediye otobüsü var belli saatlerde kalkıyor, şehir içinden de Urla'ya Fahrettin Altay aktarma merkezinden ya dolmuş ya da yine belediye otobüsü ile geçebilirsiniz, ancak Urla'dan Demircili köyüne kadar otobüsle geliyorsunuz, köyden koya kadar yürümeniz gerekli o da nerden baksan bi 5 km vardır herhalde yani elinize içeğinizi alıp doğada yürümeyi seviyorsanız keyifli olabilir.

Ben yakın zamanda kamp yaptım Demircili'de gece jandarma geldi, orada bir kamping var öncesinde gidip kampingle konuşmuştum internette çadır başı ücret yazıyordu kişi başı deyince caydım, fakat devam eden konuşmada biraz samimi bir sohbet geçti yetkili ile aramızda kampingin tuvaletinde falan ücret karşılığında yararlanabilirsiniz dedi her neyse o samimiyete dayanarak konuşmamızın sonuna doğru bana buraya ne tipler geliyor bazılarına kıl oluyorum jandarmayı arıyorum demişti, muhtemelen gece ondan jandarma geldi, normalde kamp yapmak yasakmış jandarma her yerde ibare olduğunu söyledi ama ben hiçbirini göremedim. Uzun lafın kısası eğer giderseniz dikkat edin kamping şikayet ediyor jandarmaya.

3. Gurcan Kaya diyor ki:

Kardeşim seninle dün tanıştım ama senin sayende 5 yaşında ki oğlum ve eşimle kamp yapacağım güzel yerler gösterdiğin için teşekkür ederim. Başarılar dilerim…

4. Hazal Ilhan diyor ki:

Atraksiyon istiyoruz, marketten alınmış fruktozlu abur cuburlar yerine bi ateş yakıp lezzetli ve sağlıklı yemekler yapabildiğini görmek istiyoruz. Müzik yapmanı istiyoruz.