Bu makalenin içeriği, nokta apart sinop merkez sinop ile ilgili açıklama bilgilerini güncelleyecektir. nokta apart sinop merkez sinop ile ilgileniyorsanız, bu Van Life TURKEY – This Is Why You NEED To Visit The Black Sea Coast – Amasra To Sinop Coastal Road makalesinde hometown-inn.com ile nokta apart sinop merkez sinop konusunu tartışalım.

Van Life TURKEY – This Is Why You NEED To Visit The Black Sea Coast – Amasra To Sinop Coastal Road içinde en uygun nokta apart sinop merkez sinop ile ilgili içeriği sentezleyin

Aşağıdaki videoyu hemen izleyin

Bu hometown-inn.com web sitesiyle, sizin için daha yararlı veriler için nokta apart sinop merkez sinop dışındaki diğer bilgileri güncelleyebilirsiniz. Hometown Inn sayfasında, sizin için her gün her gün yeni ve doğru bilgileri güncelliyoruz, Sizin için en iyi değeri sunmayı umuyoruz, Kullanıcıların İnternet’e en doğru şekilde bilgi ekleyebilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Отзыв об отеле MC Mahberi Beach Hotel 4* (Турция, Аланья) | En doğru mahberi beach hotel ile ilgili tüm içerikler

nokta apart sinop merkez sinop ile ilgili içerik

Van life travel Turkey – Tam zamanlı minibüs hayatı yaşarken ve karavanımız Kev ile Türkiye’yi dolaşırken bize katılın. Bu haftaki seyahat vlog’unda muhteşem Türkiye’deki yolculuğumuza devam ediyoruz, güzel sahil yolundan Amasra’dan Sinop’a gidiyoruz ve en sevdiğimiz parklardan bazılarını henüz keşfediyoruz! Bir anne ve yavru yunusun bir balık sürüsünde beslenmesine tanık oluyoruz, Laura yerel halkla dans ediyor ve bazı yavru köpeklerin hayatını kurtarıyoruz! Hakkımızda… Kendi yaptığımız / kendi kendine dönüştürdüğümüz Mercedes sprinter dönüşüm karavanımızla Avrupa’yı dolaşarak tam zamanlı minibüs hayatına devam ederken yolculuğumuzda bize katılın. Biz 4 kişilik bir aile artı bir Alman çoban köpeği ve Avrupa ve ötesini gezmek / seyahat etmek için Birleşik Krallık’tan ayrılan bir tavşanız. Aralık 2021’de Calais’e tek yönlü bir feribot bileti aldık ve Fransa’dan geçerek doğruca güneşli Barselona’ya gittik. Daha sonra Cebelitarık da dahil olmak üzere İspanya kıyılarında ve ardından Portekiz’e doğru yolumuza devam ettik. Schengen bölgesinden kaçmak için Fas’a giden feribota binmeyi ummuştuk, ancak feribot gemilerinin İspanyol feribotlarına kapalı kalması nedeniyle, büyük bir karayolu yolculuğunu Schengen olmayan ilk ülke olan Hırvatistan’a yapmaya karar verdik! Yol boyunca Andorra, Monako, İtalya ve Slovenya’yı ziyaret ettik. Yaklaşık 6 hafta Hırvatistan’da kaldıktan sonra bir hafta Karadağ’a, ardından 5 hafta da en sevdiğimiz ülkelerden biri olan Arnavutluk’a geçtik. Daha sonra bir haftalığına Laura’nın ailesiyle buluşmak için Kev’i Arnavutluk’tan Korfu’ya giden feribota bindirdik. Sonunda 2 hafta boyunca Korfu’da kaldık ama harika bir tatil yeri olmasına rağmen Van yaşamı için gerçekten zor bulduk. Küçük bir ada olduğu için çok turistik ve meşguldü ve pek çok iyi park yeri yoktu, bu yüzden feribota atlayıp anakara Yunanistan’a gitmeye karar verdik. Yunanistan’da harika bir 2 hafta geçirdik ama bu noktada hava gerçekten ısınmaya başlıyordu ve sıcaklık 40c’ye ulaşıyordu ki bu gerçekten bir minibüste yaşarken olmayan bir durum… Bulgaristan için hava durumunu kontrol ettik ve öyleydi çok daha havalı, bu yüzden bir sonraki hedefimiz orasıydı. Ritchies ailesi bizi görmek için uçtu ve onlarla harika bir 2 hafta geçirdik. Toplamda 3 haftadan fazla Bulgaristan’da kaldık ama aklımızda her zaman 1 ülke vardı ve şimdi oradayız… Muhteşem Türkiye! Haftalık olarak video yükleyeceğiz, bu yüzden kanalımızın büyümesine yardımcı olmak için lütfen beğenin ve abone olun. Blog yazma, film çekme ve düzenleme konusunda yeniyiz, şimdiden ilk birkaç düzenlemeden çok şey öğrendik ve her hafta gelişebilmek için hangi hataların yapıldığını fark ettik. Güncel kalın Facebook: instagram: Müziğimizi nereden aldığımızı soran çok sayıda mesaj alıyoruz ve bu Salgın sesi! Bir epidemik ses aboneliği istiyorsanız, tavsiye bağlantımız .

SEE ALSO  Asrin Beach 4*/ Асрин Алания 2021 июль Азрин А Зря отзыв об отеле | Yeni güncellenen asrin beach hotel ile ilgili bilgilerin özeti

Bazı resimler nokta apart sinop merkez sinop hakkındaki bilgilerle ilgilidir

Van Life TURKEY - This Is Why You NEED To Visit The Black Sea Coast - Amasra To Sinop Coastal Road

Görüntülediğiniz Van Life TURKEY – This Is Why You NEED To Visit The Black Sea Coast – Amasra To Sinop Coastal Road hakkında bilgi izlemenin yanı sıra, Ardından, günlük güncelleme Hometown Inn hemen aşağıda arayabilirsiniz.

SEE ALSO  Otel Semira, Vandaki Eviniz.. | semira otel van hakkındaki tüm bilgiler yeni güncellendi

Daha fazla haberi burada görün

nokta apart sinop merkez sinop ile ilgili anahtar kelimeler

#Van #Life #TURKEY #Visit #Black #Sea #Coast #Amasra #Sinop #Coastal #Road.

Van Life Turkey,van life turkey youtube,van life,vanlife,turkey,travel vlog,turkey travel,turkey travel vlog,travel couple,türkiye travel vlog,adventure travel,travel series,turkey road trip,motorhome turkey,travel,van life couple,vanlife turkey,van life vlog,around the world drive,full time vanlife,living in a van,full time travel,turkey travel series,adventure van life,road trip,rv turkey,vlog,travelvlog,vanlifeeurope,campervan.

Van Life TURKEY – This Is Why You NEED To Visit The Black Sea Coast – Amasra To Sinop Coastal Road.

nokta apart sinop merkez sinop.

nokta apart sinop merkez sinop bilgisiyle Hometown Inn ‘ın size verdiği bilgiyle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgiye ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. Hometown Inn nokta apart sinop merkez sinop hakkındaki içeriği okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Michelle Power diyor ki:

Oh I love following you guys. Some of the views are amazing. Turkey is a place that I’d like to go. God sent angels when he sent you to that puppy. That was so wonderful. Hope your day picked up after that. Safe travels all. See you on the next one xx thanks so much

2. Stu diyor ki:

Bless you both for saving the puppies. Such a hard thing to see when your an animal lover. Amazing footage of the dolphins really incredible to see. As always the Turkish people seemed very welcoming. As always stay safe and keep smiling 🙂 catch you Thursday!

3. David Sherbourne diyor ki:

Great video as usual,just to say ‘thank you ‘ in Turkish is pronounced teshekula, that is phonetic not as it’s spelt , we are enjoying following you as we are doing the same next year ,