yalova kamp alanları deniz kenarı bu makalenin içeriğinde ele alınacaktır. yalova kamp alanları deniz kenarı arıyorsanız, bu YALOVA DA KAMP YAPTIK!Teşvikiye köyü ve Mera şelalesi… makalesinde HometownInn yalova kamp alanları deniz kenarı’yi analiz edelim.

YALOVA DA KAMP YAPTIK!Teşvikiye köyü ve Mera şelalesi… içinde yalova kamp alanları deniz kenarı ile ilgili en doğru bilgileri sentezleyin

Aşağıdaki videoyu izleyin

Bu HometownInn web sitesi ile kendiniz için daha yararlı anlayışa sahip olmak için yalova kamp alanları deniz kenarı dışında bilgi ekleyebilirsiniz. hometown-inn.com web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, Size en iyi bilgiyi getirme arzusuyla, Kullanıcıların internetteki haberleri en doğru şekilde kavrayabilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  ANNEM VE BABAMIN DOĞUP BÜYÜDÜĞÜ TOPRAKLARDAYIZ | Yeni güncellenen yerköy nerede hakkındaki bilgilere genel bakış

Konuyla ilgili bilgiler yalova kamp alanları deniz kenarı

Herkese selamlar Bu kez Yalova’nın Teşvikiye köyü, Mera şelalesi ve Delmece yaylası görselleri ile sizlerle olacağız. İstanbul’dan başlayarak İzmit ve Yalova’dan grup arkadaşlarımızı alıp Teşvikiye köyüne gittik. Amacımız şelaleye gidip ardından burada kamp yapmak için Delmece yaylasına gitmekti ama olmadı 🙂 Teşvikiye köyündeki şelaleye giden yolda yaklaşık yarım saat kırk dakika kadar yürümeniz gerekiyor. uygun bir yere aracınızı park edin. Yürüyüş yolunuz üzerinde bir köprü göreceksiniz. Köprüyü geçtikten sonra yol ikiye ayrılıyor, sağdan inerseniz (ki bizim gittiğimiz yol bu) dere boyunca devam ediyor ve diğer yola göre daha çetin. Şelaleye vardık, fotoğraf ve görüntülerimizi çektik. Çayımızı bir kayanın üzerinde demledik ve yüzme bilmeyerek suyun soğukluğunu test ettik 🙂 Daha sonra kamp yapmak için Delmece yaylasına hareket ettik. Daha önce Delmece yaylasında kamp yapmıştık ve çok keyif almıştık. Yol önceki yıllara göre daha kötü (Gidecek olanlar bir baksın). Yaylaya çıktığımızda hava parçalı bulutlu ama inanılmaz rüzgarlıydı ve akşam için hava yağışlı gösteriyordu. Tekrar dönüş yaparak Teşvikiye köyüne oradan da kamp kurduğumuz bölgeye gittik ve geç de olsa çadırlarımızı kurduk. ‘Dünya’ denen yere gittik ve kahvaltımızı yaptık. Merak edenler için kamp alanını inceledik. Herkese iyi seyirler….

SEE ALSO  deniz kenarı #keşfet #sahil #mersin | mersin deniz kenarı ile ilgili yeni güncellenen bilgilerin özeti

Bazı resimler yalova kamp alanları deniz kenarı hakkındaki bilgilerle ilgilidir

YALOVA DA KAMP YAPTIK!Teşvikiye köyü ve Mera şelalesi…

Öğrendiğiniz YALOVA DA KAMP YAPTIK!Teşvikiye köyü ve Mera şelalesi… içeriğini izlemenin yanı sıra, O zaman HometownInn günlük güncelleme yapan diğer makaleleri hemen aşağıda arayabilirsiniz.

SEE ALSO  Kerpe 'de Kamp Yaptık ! | Muhteşem Mekan Bulduk ! #kamp | kocaeli çadır kamp alanları hakkındaki tüm bilgiler yeni güncellendi

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

yalova kamp alanları deniz kenarı ile ilgili bazı anahtar kelimeler

#YALOVA #KAMP #YAPTIKTeşvikiye #köyü #Mera #şelalesi.

yalova,kamp,kampçılık,şelale,mera şelalesi,doğa,doğada kamp,çadır,orman,camping,tent,falls,yürüyüş,doğa sporları,boş vakit,yeşil,yayla,siyah demlik,çay,közde çay.

YALOVA DA KAMP YAPTIK!Teşvikiye köyü ve Mera şelalesi….

yalova kamp alanları deniz kenarı.

yalova kamp alanları deniz kenarı hakkındaki bilgilerle HometownInn ‘ın sağladığı bilgilerle, daha fazla yeni bilgi ve bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını, bunun sizin için yararlı olacağını umuyor.. HometownInn ‘ın yalova kamp alanları deniz kenarı içeriğini izlediğiniz için içtenlikle teşekkür ederim.