ankara günübirlik tur yedigöller bu makalenin içeriğinde açıkça belirtilecektir. Ankara motosiklet rotaları makalesinde ankara günübirlik tur yedigöller’yi Hometown Inn ile netleştirelim.

Yedigöller'i Kolaçan Ettik

Aşağıdaki klibi hemen izleyin

Bu hometown-inn.com web sitesiyle, sizin için daha değerli bir anlayışa sahip olmak için ankara günübirlik tur yedigöller dışında başka bilgiler ekleyebilirsiniz. hometown-inn.com web sitesinde, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, Sizin için en doğru değeri sunmayı umuyoruz, Kullanıcıların internette haberleri mümkün olduğunca çabuk yakalayabilmelerine yardımcı olun.

Bazı açıklamalar ankara günübirlik tur yedigöller ile ilgilidir

Ankara motosiklet rotaları serimizin ilk bölümü sizlerle. Bu ilk bölümde Ankara’dan ayrılıp Bolu Yedigöller’i didik didik ettim ve Ankara’ya döndüm. Şimdi fırsat buldukça Ankara ve çevresinde gidebileceğiniz motosiklet rotalarını sizlerle paylaşacağım. Tavsiye ettiğiniz rotalar varsa yorumlara yazabilirsiniz. Yedigöller’e Mengen tarafından girip Bolu tarafından çıktık. Günlerden Cumartesi olmasına rağmen yollar çoğunlukla boştu. Kızılcahamam tarafında yol çalışması olduğu için biraz sıkışıklık oluyor. Yedigöller’e inerken mengene yolunun 15 dakikalık kısmı ciddi anlamda tehlikeli bir çakıl yol. Daha sonra kısmen düzeltilir. Ama yol manzarası efsane. Yolun bozuk olması ve öğle vakti olması nedeniyle mengene girişinde fazla araç bulunmuyor. Sanırım sabah herkes gidiyor. İçerisi çok kalabalık ama tabi alan çok büyük. Kamp için uygundur. Güvenliği, suyu, tuvaleti, her şeyi var. Ama Ankara’dan günübirlik bir geziyi asla tavsiye etmem. Gidiyorsan mutlaka kamp kur. Gitmeden önce alışverişinizi yapın. Bolu tarafına giden yol diğer tarafa göre biraz daha iyi ama biraz daha uzun sürüyor. Ayrıca Mengen tarafına göre biraz araba kalabalığı var. Rota linki: 05:06 Müzik: 10:56 Müzik: Abone olmak için ► Kanalımıza Abone Olmak İçin ► SİZİN İÇİN SEÇİMLERİM Trafik Günlüğü Serisi► Test ve inceleme videoları ► Ankara Gezisi ► Bakım Onarım Kendin Yap ► Türkiye’de Trafik Kazaları Sizden ► Kolaçan quiz sorar ► Moto kurye rehberi ► SOSYAL MEDYA HESAPLARIM Web: iletişim ► kolacanvlog@gmail.com Merhaba ben Kolacan 16 yıllık moto kurye 700 bin kilometreyi aşkın tecrübemle video çekiyorum, Çoğunlukla motorsiklet çekmeme rağmen videolar, bu kanal aynı zamanda bir oyun. oyun, eğlence, challenge, komedi, şaka, şarkı, spor, vlog, montaj, motosiklet, bakım, onarım, güvenli sürüş, eğitim, ekipman, muayene, test, sürüş gibi farklı videolarda görebilirsiniz. .

SEE ALSO  Bisikletle Türkiye Turu: Mardin'de İnsanlarla Konuşuyoruz #117 | mardin turu mersin ile ilgili tüm bilgiler en eksiksiz

ankara günübirlik tur yedigöller Hakkında Bilgilerle İlgili Görüntüler

Yedigöller'i Kolaçan Ettik | Honda NC750X dct | Ankara motosiklet rotaları

Ankara motosiklet rotaları hakkındaki haberleri keşfetmenin yanı sıra, O zaman HometownInn her gün aşağıda yayınlanan birçok makaleyi keşfedebilirsiniz.

SEE ALSO  Otel "BEYAZ EV" Sinop | sinop otelleri beyaz ev hakkında ayrıntılı bilgi

Daha fazla bilgi için burayı tıklayın

ankara günübirlik tur yedigöller ile ilgili birkaç öneri

#Yedigöller39i #Kolaçan #Ettik #Honda #NC750X #dct #Ankara #motosiklet #rotaları.

SEE ALSO  Larissa Phaselis Princess Hotel 5*/ Влог/ Турция/ Текирова (Ч. 2) | larissa phaselis princess ile ilgili yeni güncellenen bilgileri kapsayan

Motovlog,motosiklet,motorcycle,inceleme,ankara,Kolaçan,kolaçan nc750x,honda nc750x dct 2020,yedigöller kamp alanı,ankara yedigöller,yedigöller turu,yedigöller motosiklet,motosiklet rotası,kızılcahamam,bolu mengen,bolu yedigöller yolu,motovlogger,motovloggers.

Yedigöller'i Kolaçan Ettik | Honda NC750X dct | Ankara motosiklet rotaları.

ankara günübirlik tur yedigöller.

ankara günübirlik tur yedigöller hakkındaki bilgilerle hometown-inn.com güncellemeleri ile size değer getirmeyi umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağınızı umuyoruz.. HometownInn ankara günübirlik tur yedigöller hakkında bilgi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederiz.

1. Serhat Ağır diyor ki:

Harika bir video olmuş, emeğinize sağlık, bu arada fondaki türküler çok harika olmuş, ama videonun orjinal sesini de duymak, motorun sesinide duymak isterdim, yinede dediğim gibi mükemmel olmuş, tekrar emeğinize sağlık, Allah a emanet olun

2. Ahmet Balkancan diyor ki:

yedigöllere yanlıs zamanda gitmisin ekim 25 i 30 u gibi gidicenki ordaki renk cümbüsünü göresin.15 gün sonra ben gidecem oraya.yedigöller bölgesinde çele tepesi ayı kayası na çıkmadıktan sonra bir anlamı yok..giderkende bolu merkez den dogru gidersen yolların çıktıgı dag zirvelerinde mükemmel manzaraları görürsün

3. Eray MEHMED diyor ki:

Merhabalar, videoyla alakasız bir sorum var daha önceden izlediğim bi abimiz vardı kedilere köpeklere sürekli mama alıp götürüyordu yaşlı birisiydi biraz. O abimizin kanalının adını unuttum uzun zamandır kullanmadığım için hesabımı unuttum bulamadım o adamı bilenler yazarsa sevinirim

4. HÜSEYİN ULUS diyor ki:

yeni aracınızın almanıza çok sevindim. sıkı takipçinizim. artıkın vitessize alıştınız. kendim alsam bu kadar sevinmezdim.. rabbim korusun. trafikteki camışlar senden uzak olsun.