Makalenin içeriği incir cafe mudanya hakkında açıklığa kavuşacak. incir cafe mudanya hakkında bilgi ediniyorsanız, bu Arabasız Bursa'da Nasıl Gezilir makalesinde incir cafe mudanya’yi Hometown Inn ile açıklığa kavuşturalım.

Yakın zamanda güncellenen Arabasız Bursa'da Nasıl Gezilir içindeki incir cafe mudanya ile ilgili bilgilere genel bakış

Aşağıdaki videoyu hemen izleyin

Bu HometownInn web sitesiyle, sizin için daha değerli verilere sahip olmak için incir cafe mudanya dışındaki bilgileri güncelleyebilirsiniz. HometownInn sayfasında, sizin için her gün her gün yeni ve doğru içeriği güncelliyoruz, En ayrıntılı bilgiyi size getirmeyi umuyoruz, Kullanıcıların internette bilgileri mümkün olduğunca çabuk yakalayabilmelerine yardımcı olun.

SEE ALSO  Fasıl 5 - Üsküdar'a Gider İken (Offical Audio) | Yeni güncellenen üsküdarda fasıl mekanları ile ilgili dokümanların özeti

Konuyla ilgili bazı içerikler incir cafe mudanya

İstanbul’dan ilk İDO seferi ile Mudanya’ya gittik. Sahilde yürürken kahvaltı için mutlaka İncir Cafe’ye uğramalısınız. Manzarası ve atmosferi ile çok güzel bir yer. Arabamız olmadığı için Trilye’ye gitmemize gerek yoktu ama arabanız varsa kesinlikle gitmelisiniz. Mudanya’da Girit sokaklarında rengarenk evlerle tarihe tanıklık edebilirsiniz, her sokağının deniz manzaralı sakin bir yer olması da güzel. Mudanya’dan Bursa Kent Meydanı’na minibüslerle gittik. Bursa’yı ayak altında izleyebileceğiniz Tophane’ye gittik ve İstanbul’un yanında manzarası oldukça sıkıcı açıkçası. Ardından Balibey Hanı’nı geçip meşhur İskenderci Mavi Dükkan’a gittik. Sıra için yarım saat beklemeniz gerekiyor ama tabii ki lezzetine değer. Koza Han’da salep içtik ve Cumalıkızık’a doğru yola çıktık. Cumalıkızık’a ya erken saatlerde ya da akşam gidin diyorum çünkü her zaman çok kalabalık. Oraya varmamız biraz geç olsa da akşamları farklı bir havası vardı, biz çok beğendik. Kahvemizi içtik ve sokaklarda İnegöl’e doğru yürüdük. Ertesi gün kaplıcası ve mağarasıyla ünlü Oylat’a gittik. Burada İnegöl otogarından her saat başı otobüs bulabilirsiniz. Şelaleye gidemesek de tertemiz havasıyla kendimize geldik. Bu arada marketten alışveriş yapmayı unutmayın teyzeler çok tatlıdır. Tatlı çilekleri kışın bile bulabilirsiniz. İyi yolculuklar.:)

SEE ALSO  SAKARYA'nın Neyi Meşhur - Nesi Meşhur Türkiye | sakarya nın nesi meşhur ile ilgili en iyi içeriği özetleyin

incir cafe mudanya hakkındaki bilgilerle ilgili bazı resimler

Arabasız Bursa'da Nasıl Gezilir

Okuduğunuz Arabasız Bursa'da Nasıl Gezilir hakkında bilgi görüntülemeye ek olarak, Ardından, aşağıdaki her gün hometown-inn.com güncelleyen diğer konuları okuyabilirsiniz.

SEE ALSO  100 BİN ABONE ÖZEL VİDEO !! | Tarsus'ta 12 Saatte Ne Yenir ? | Tarsus Sokak Lezzetleri | tarsus kahvaltı yerleri ile ilgili en ayrıntılı bilgiyi sentezleyin

Burayı tıklayın

incir cafe mudanya ile ilgili birkaç anahtar kelime

#Arabasız #Bursa39da #Nasıl #Gezilir.

[vid_tags].

Arabasız Bursa'da Nasıl Gezilir.

incir cafe mudanya.

incir cafe mudanya hakkındaki bilgilerle HometownInn sizin için güncellenen bilgilerle, sizin için yararlı olacağını umarak daha fazla bilgi ve yeni bilgiye sahip olmanıza yardımcı olacağını umuyoruz.. hometown-inn.com incir cafe mudanya hakkındaki makaleyi okuduğunuz için içtenlikle teşekkür ederim.